Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 czerwca 2019

Ostatnie takie granie





Tym razem zagraliśmy Flames of War. Turniej odbył się 16 czerwca 2019 r. W zamyśle, w związku z wydaniem przez BF pierwszego podręcznika do Late War całkowicie dostosowanego do pełnej wersji 4 systemu, turniej miał być ostatnim rozgrywanym na Late War na zasadach edycji przejściowej. Dla urozmaicenia zagraliśmy zaproponowane przez BF misje eksperymentalne.

Misje te można znaleźć także po polsku.

W turnieju wystartowało 8 graczy. Jak wiadomo, ostatnio borykamy się z frekwencją na turniejach FoW, więc liczbę tę można uznać za dość dobrą.

Turniej został rozegrany na dystansie 3 rund, po 2,5 h każda.

Dokładny regulamin turnieju można znaleźć na stronie aplikacji TK. Nie będę się więc tu nad tym rozpisywał.
Turniej zaliczony został do Polskiej Ligi FoW.

Z reporterskiego obowiązku scharakteryzuję tylko wystawione przez graczy siły. Mieliśmy 4 rozpiski niemieckie (w tym jedną forteczną), 2 amerykańskie, jedną polską i 1 rosyjską.

Wyniki starć w poszczególnych rundach przedstawiłem poniżej.





I jeszcze wynik końcowy. Turniej wygrał grający niemieckim zmechem Robert Gąsowski. Gratulacje!!!!

Mój udział w turnieju

Moją rozpiskę zamieściłem poniżej. Zagrałem Rosjanami z podręcznika Desperate Measure. Wynik nie jest zachwycający. Pierwszą i drugą bitwę przegrałem. Szczęśliwie, mimo popełnianych błędów, czy to związanych z rozstawieniem, czy podczas gry, tanio skóry nie sprzedałem i gry zakończyły się wynikiem 6:3. Właśnie to, oraz wynik ostatniej bitwy 8:1 spowodowało zajęcie 5 miejsca i wyprzedzenie Aleksandrosa 3 małymi punktami. Czy mogłem zagrać lepiej? W jednej z bitew miałem głębokie i opóźnione rezerwy, które do 4 tury nie weszły, i już nie zdążyły bo na początku piątej tury gra się skończyła. :-( 

Moja rozpiska

...tak się prezentowała

Pozostałe armie











I krótka fotorelacja









































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz