Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 września 2019

Pluton Marder III do Flames of War

Podstawowym niemieckim wozem bojowym w 4 edycji Flames of War, zarówno na środkowy jak i końcowy okres wojny jest zbudowany na podwoziu czołgu Pz.Kpfwg. 38 (t) niszczyciel czołgów Marder III.
The basic German armoured fighting vehicle in the 4th edition of Flames of War, both for the middle and late war period is built on the chassis of the tank Pz.Kpfwg. 38 (t) is a tank destroyer Marder III.

Trochę szkoda, że Battlefront tak ograniczył arsenał niemieckich niszczycieli czołgów. W edycji 3 gry mieliśmy jeszcze do dyspozycji Mardera II i III M oraz III H.
It is a pity that Battlefront so limited the arsenal of German tank destroyers. In the 3rd edition of the game we had Marder II, III M and III H at our disposal.

Nie miałem dotychczas tego wozu w swoich zasobach, a w jedynej bitwie jaką dotychczas udało mi się rozegrać na średni okres wojny musiałem użyć proksów w postaci Marderów II.
I didn't have this car in my resources so far, and in the only battle I've managed to play for the middle period of the war I had to use proxies in the form of Marder II.

W związku z tym postanowiłembuzupełnić swoje braki. Ponieważ w tej edycji gry, chciałbym trochę na MW pograć Deautsche Afrika Korps, swoje Marder wykonałem w malowaniu z Afryki Płn.
Therefore, I decided to fill my gaps. Because in this edition of the game, I would like to play some Deutsche Afrika Korps on MW, I made my Marders in cammo from North Africa.

Poniżej nieco zdjęć pokazujących efekt mojej pracy.
Below there are some photos showing the effect of my work.
























A oryginał wyglądał tak.
And the original looked like this.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz