Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 grudnia 2020

Churchill IV z Battlefrontu

Kontynuując projekt 8. Armii Brytyjskiej z Afryki przygarnąłem z drugiej ręki 3 żywiczne Churchille 75NA. Niestety, okazało się, że w tej edycji takie pojazdy nie występują. 

Szczęśliwie, po analizie zdjęć okazało się, że mają taką samą odlewaną wieżę jak spora część pojazdów Churchill IV, jednak należy pozbyć się osłony jażma. Sięgnąłem więc po miniszlifierkę z frezem bocznym, czołowym oraz wiertłem i dokonałem odppodpowiedniej przeróbki. Widok przed mamy na dwóch pierwszych zdjęciach, a po - na kolejnych.

Malowanie już nie stanowiło wyzwania - kolor bazowy to spray, zielony naniesiony pędzlem. 

O obiciach napisałem w poprzednim wpisie dotyczącym samochodów pancernych Humber. 

Miłego oglądania życzę. :-)

Ten skromniutki wpis kończy moją tegoroczną aktywność blogową. 

Wszystkiego dobrego wszystkim w nowym roku.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz