Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 kwietnia 2023

Budynki z Battlescale

Powrót do skali 6 mm? A jakże!

W marcu miałem okazję wziąć udział w pokazach gry "Bogowie Wojny: Lee", która toczy się w klimatach Wojny Secesyjnej i... wkręciłem się.

Ponieważ jak się wkręcam to już kompleksowo, to oprócz zakupienia armii dbam także o tereny do gry. No i zacząłem szukać co tu można znaleźć w skali 6 mm co pasowało do Ameryki lat sześćdziesiątych XIX wieku i... znalazłem.

Kilku producentów jest, ja zdecydowałem się na domki żywiczne z Battlescale.

Kupiłem i pomalowałem, a wyszło tak.  :-)
































2 komentarze:

  1. bardzo fajne domki :) Ale niestety dość drogie za szt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety. Wargamer miał w swojej ofercie domki w skali 6mm, ale już nie ma. :-(

    OdpowiedzUsuń