Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 czerwca 2010

FOW. Brytyjska kompania piechoty.


Poniżej link do galerii zdjęć brytyjskiej kompanii piechoty przygotowanej do gry Flames of War. Modele wykonane są z metalu i opodstawkowane i pomalowane przeze mnie. Na zdjęciach umieściłem 2 plutony piechoty w mundurach z Normandii, 1 pluton (podwinięte rękawy) z Włoch, 1 pluton saperów (Normandia), pluton moździerzy 3-calowych, dowództwo kompanii (Normandia) w opcji z moździerzami 3-calowymi, dowództwo kompanii (Włochy) i trochę podstawek z czałgistami, które w grze wykorzystuje się do oznaczenia załóg, które porzuciły swoje pojazdy. Do malowania piechoty jako koloru pdstawowego użyłem farbek Humbrol 29 (mundur), Humbrol 72 (oporządzenie), Humbrol 105 (chełmy). Farbki naniosłem na czarny podkład GW (w sprayu). Potem potraktowałem to washem (Vallejo Ink czarny), a na koniec piskową fabką Pactry wykończyłem techniką suchego pędzla. Tam gdzie farbki jest za dużo, wygląda to na zabrudzenie wyschniętym błotem, a tam gdzie jest w sam raz, daje w efekcie rozjaśnienie elementów wypukłych. Podstawki malowałem różnie - brąz w różnych odcieniach i zielona. Na to trawka modelarska a jako krzaki wykorzystałem gąbkę do makiet. Wszystkie farbki poza Humbrolkami to akryle. Miłego oglądania. (galeria zdjęć piechoty). Zobacz także tu > jak ta sama piechota wyglądała przed wykończeniem podstawek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz