Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 czerwca 2010

FOW. Brytyjskie 25. funtówki

Zapraszam do obejrzenia poniższego linku (Zdjęcia baterii). Zobaczycie moje najnowsze dzieło. Zdjęcia przedstawiają baterię brytyjskich haubic 25-funtowych w skali 1:100 przygotowanych do gry Flames of War (FOW). Gra jak i modele zostały opracowane przez firmę Batllefront z Nowej Zelandii. Gra - należy do rodzaju gier bitewnych i jest jedną z najbardziej popularnych gier bitewnych na świecie.
Może teraz trochę o modelach. Haubice i piechota są wykonane z metalu a pojazdy i podstawki pod haubice głównie z żywicy.
Modele pokryłem czarnym podkładem GamesWorkshop (GW) a następnie pojazdy, przodki i haubice pomalowałem farbą w Sprayu oferowaną przez Battlefront (twórca systemu FOW). Do malowania opon użyłem Tank Grey (Vallejo). Podstawki to dobrana w odpowiednich proporcjach mieszanka artystycznych akryli brązowego, białego i czarnego. Technika malowania piechoty została opisana w poście poświęconym kompanii piechoty brytyjskiej. Po naniesieniu kolorów podstawowych naniosłem czarny wash (ink Vallejo) a na koniec suchym pędzlem farbka o kolorze piaskowym Pactry. Całość oceńcie sami.

1 komentarz:

  1. Dla mnie tzw.bomba:)
    Bardzo mi sie podoba,nie znam sie na tym, ale wyglada to bardzo dobrze... moze nawet lepiej niz dobrze, trudno oceniac laikowi:) Uwazam jednak, ze laik tez moze miec swoje odczucia i ja mam... bardzo pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń