Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 kwietnia 2021

Dywizjon Hurricane do Blood Red Skies

Tym razem pierwsza moja próba zmierzenia się dywizjonem Hurricane'ów do BRS.

Modele Warlordgames wykonane są z twardego plastiku. 

Swoje Hurricane'y pomalowałem w oznaczeniu Dywizjonu 303 z okresu Bitwy o Anglię.

W zestawie Warlorda mamy 6 samolocików. To co mam jeszcze do zrobienia to jeden dodatkowy, z zestawu z Urbanowiczem - ale to, w wolnej chwili.

Do malowania użyłem sprayu Tankowy green z Battlefrontu (farba już niedostępna) oraz Flat Earth z Vallejo (70983) troszeczkę rozjaśniona białym.

Kalki są z miscmini.com. Miscmini ma na prawdę bardzo bogatą paletę kalkomanii do Blood Red Skies (bogatszą od Warlorda), trzeba jednak pamiętać, że jest to nadruk na fiolii pokrywającej cały arkusz kalki i trzeba poszczególne znaczki starannie wycinać.

Całość "złoszowałem". Dzięki wyraźnym liniom podziału blach efekt jest chyba dobry.

Spody samolotów malowałem szarym i czarnym podkładem w sprayu od Vallejo.

Całość zabezpieczona matowym lakierem sprayu z Vallejo.

Okopcenia na skrzydłach od karabinów maszynowych i na kadłubach od rur wydechowych zrobiłem duchym pędzlem.

Efekt końcowy - jak widać.



















2 komentarze: