Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 kwietnia 2022

Kompania Crusaderów

Ostatnio mam wenę modelarską. W połączeniu z wydaniem nowego podręcznika North Africa do Flames of War zaowocowało to pomalowaniem zaczętej kompanii Crusaderów. 

Nie będę opisywał techniki malowania, bo wielokrotnie opisywałem ją w poprzednich wpisach. Ważne chyba jednak jest to, że na zdjęciach mamy modele żywiczno metalowe z Battlefrontu oraz całkowicie metalowe z Old Glory. W obydwu przypadkach w wersji Crusader II i III a dodatkowo także 2 Crusadery II CS. 

Skład kompani to HQ składające się z wozu dowódcy Crusader II i dwóch wozów wsparcia Crusader II CS oraz 4 plutonów po dwa pojazdy Crusader III i jednego Crusader II. Dodatkowo pomalowałem dwa Crusadery II, tak aby w dwóch plutonach można było je wymieniać za Crusadery III - taka konfiguracja jest możliwa.

Poszczególne plutony i HQ rozróżniłem kalkami z numerami od 50 (HQ) do 54  może to niehistoryczne ale w grze skuteczne. :-)

Ostatecznie wyszło tak jak widać. Jestem zadowolony. :-)
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz