Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 lutego 2024

Rosyjskie działa przeciwpancerne do Bolt Action

No to jeszcze wrzucę na bloga rosyjską armatę dywizyjną ZiS-3 76,2 mm i armatę przeciwpancerną 45 mm wz. 1937. 

Oba działa są wykonane w scenerii zimowej, choć mundurki obsług są conajwyżej jesienne (waciaki). Niestety, takich w mundurach zimowych nie udało mi się dostać.

Obsług nie przyklejałem na podstawki razem z działami, tak żeby w przypadku ponoszenia strat poszególnych artylerzystów można było poprostu zdejmować. Aby koleżeństwo nie pogubiło mi się w czasie gry wśród zgrai innego żołdactwa podstawki i dział i ich obsług dostały różnokolorowe obwódki.

45kę umieściłem na podstawce oryginalnej (okrągłej) a 76ka zmieściła mi się na dużej podstawce do Flames of War.

Całość prezentuje się tak.














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz