Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 września 2020

Gdzieś w Normandii 2

Dzisiaj zagrałem ligowo z Jacek Falba. Format LW100. Ja zagrałem formacją piechoty amerykańskiej, a Jacek niemieckiej.  Jacek zadeklarował postawę obronną a ja manewrowanie. Wylosowany scenariusz - No retreat. 

Wynik - remis 3:1 dla mnie. Jacek miał w rozpisce 6xPAK 40 i 3 Pantery, NW41, 2 plutony grenadierów i Stukasy Ju87G (z działkami) a ja 2 pluton piechoty, pluton Shermanów 105, pluton ppanc 57mm, pluton 4 Shermanów 76, pluton 4 M10, pluton 4 armat 76,2 mm, pluton plot M15/M16, pluton Priestów.

Straty Jacka - pluton 3 PAK40, pluton NW41, pluton Panter.

Z mojej strony kluczowa była walka 4 Shermanów 76 z pluton PAK40 i Panterami, Shermany kosztem dwóch wozów oraz dzięki wsparciu Priestów i Shermanów 105, plutonu piechoty przetrwały.

A Jacek? No cóż, powinien zmienić kości.

Remis w wyniku upłynięcia czasu gry.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz